Správa datovek
Vytvořili jsme ji ve spolupráci s účetními, kteří potřebují mít neustálý přístup k datovým schránkám svých klientů. Ať jsou v práci nebo na dovolené, s naší aplikací mohou datové schránky obsluhovat kdykoliv z jakéhokoliv zařízení.
Informace
Doručování fikcí je samozřejmostí, nemusíte tak mít strach otevírat poštu, pokud zrovna nemáte čas se jí zabývat. Nechte to na později a aplikace Vám sama řekne, že už je na čase. Neomezujeme počet připojených schránek. Je na Vás, kolik si jich připojíte.
Pro ještě přehlednější práci jsme přidali moduly to-do listů, ve kterých si můžete jednoduše odškrtávat splněné úkoly a nezapomenout tak na důležité termíny. Nebo můžete využít funkci klientských složek, do kterých vám mohou klienti vkládat účetní doklady či jiné dokumenty. Už žádné maily!